top

Aktualności

Amerykańscy drobiarze obalają stereotypy


Amerykańska Komisja Drobiarska (US's National Chicken Council – NCC) zapowiedziała znaczące zwiększenie swojej obecności w internecine, a szczególnie w mediach społecznościowych. Celem internetowej ofensywy NCC ma być przeciwdziałanie szkodliwym stereotypom, które odnoszą się do drobiarstwa.

Mimo tego, że według szacunków amerykańskiego ministerstwa rolnictwa (US Department of Agriculture ) przeciętny Amerykanin zje w tym roku prawie 42 kilogramy mięsa drobiowego firmy zrzeszone w Komisji Drobiarskiej sadzą, że błędne wyobrażenia, nieporozumienia oraz nieprawdziwe informacje dotyczące warunków chowu kurcząt negatywnie wpływają na sprzedaż.

Nowa inicjatywa opiera się przede wszystkim na Instagramie. Są tam umieszczane zdjęcia pokazujące jak wygląda chów na terenie całych Stanów Zjednoczonych oraz dowodzące dobrej kondycji amerykańskich ptaków. Dokumentacja zdjęciowa na Instagramie jest wspierana działaniami na Facebooku, Twitterze, YouTubie oraz Pinterestcie.

powrót